Obchodní podmínky
Obchodní podmínky obchodu
§ 1. Definice
- Pravidla – tato Pravidla, která stanoví pravidla pro uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím internetového obchodu, pravidla pro plnění těchto smluv, práva a povinnosti stran Smlouvy o prodeji na dálku a pravidla pro reklamační řízení. V případě služeb poskytovaných elektronicky se Pravidly rozumí pravidla uvedená v článku 8 zákona o poskytování elektronických služeb.
- Zákazník - fyzická osoba s plnou právní subjektivitou, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost, která uzavírá s Prodávajícím Smlouvu o prodeji na dálku.
- Spotřebitel - fyzická osoba, která uzavírá s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s její obchodní nebo profesní činností.
- Fyzická osoba podnikatel - fyzická osoba uzavírající smlouvu o prodeji na dálku přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že se nejedná o smlouvu pro tuto osobu z hlediska podnikání, vyplývající zejména z předmětu jí vykonávané podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti.
- Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, která vykonává obchodní nebo odbornou činnost svým jménem.
-
Prodejce:
PPHU UNIVERSUM GRZEGORZ CHRZĄSTEK,
tel. ,
info@euroobuv.cz,
NIP PL-573-003-68-81,
REGON 150860077. -
Adresa sídla prodávajícího:
Hanny Malewska 2,
42-200 Częstochowa. - Internetový obchod - online služba provozovaná Prodávajícím, dostupná na následujících elektronických adresách: https://euroobuv.cz , prostřednictvím které může Zákazník získat informace o Zboží a jeho dostupnosti, Zboží zakoupit nebo si objednat poskytnutí služby.
- Smlouva o prodeji na dálku – smlouva o prodeji zboží/smlouva o dodání digitálních služeb nebo digitálního obsahu (pokud je to relevantní), uzavřená prostřednictvím internetového obchodu.
- Zboží – movitá věc, kterou si Zákazník může zakoupit v Internetovém obchodě.
- Digitální služba – služba, která umožňuje spotřebiteli:
- generování, zpracování, ukládání nebo přístup k datům v digitální podobě;
- sdílení dat v digitální podobě, která byla odeslána nebo vytvořena Spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;
- jiné formy interakce využívající data.
- Digitální obsah – data produkovaná a dodávaná v digitální podobě.
- Zásady ochrany osobních údajů a používání souborů cookie internetového obchodu – dokument stanovující podrobná pravidla pro zpracování osobních údajů a používání souborů cookie. Zásady ochrany osobních údajů a používání souborů cookie tvoří přílohu 3 Obchodních podmínek a jsou k dispozici na adrese https://euroobuv.cz/cze-privacy-and-cookie-notice.html.
- Trvalý nosič - znamená materiál nebo nástroj umožňující Zákazníkovi nebo Prodávajícímu ukládat informace adresované jemu osobně, a to způsobem, který umožňuje přístup k informacím v budoucnu po dobu odpovídající účelům, pro které jsou informace použity, a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněné podobě, zejména elektronická pošta.
- Elektronický objednávkový formulář – elektronický objednávkový postup, který Prodávající poskytuje Zákazníkovi.
- Elektronický formulář pro vrácení zboží - postup pro elektronické vrácení zboží poskytovaný Prodávajícím Zákazníkovi; dostupný na https://euroobuv.cz/returns-open.php .
- Elektronický reklamační formulář – elektronický postup pro podávání stížností, který Prodávající zpřístupňuje Zákazníkovi; dostupný na adrese https://euroobuv.cz/rma-open.php .
- Odeslání objednávky - potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“ ze strany Zákazníka, což je považováno za závazné prohlášení Zákazníka o uzavření Smlouvy o prodeji na dálku s Prodávajícím.
- Účet – soubor údajů uložených v Internetovém obchodě a v IT systému Prodejce týkajících se daného Zákazníka a jím zadaných objednávek a uzavřených Smluv o prodeji na dálku, prostřednictvím kterých může Zákazník zadávat objednávky a včas rušit nebo upravovat a uzavírat Smlouvy o prodeji na dálku.
- Názor na vyřízení objednávky nebo názor na jednotlivé zboží - subjektivní vyjádření a hodnocení udělované formou hvězdiček od 1 do 5.
- Objednávka předplatného – objednávka vytvořená automaticky jako součást předplatného.
- Předplatné – elektronická služba umožňující automatické vytváření objednávek předplatného pro konkrétní Zboží, v souladu s opakováním zvoleným Zákazníkem, bez nutnosti zadávat samostatné objednávky až do skončení Předplatného.
- Opakující se platby – jedná se o platby zpracovávané v rámci platební služby IdoPay poskytované Provozovatelem a prováděné automaticky, v určitých cyklech, používané k úhradě Objednávek Předplatného na základě souhlasu uděleného Zákazníkem při zahájení Předplatného (trvalý příkaz Držitele karty).
- Provozovatel - IdoPayments sp. z o. o. se sídlem na adrese al. Piastów 30, 71-064 Štětín, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem Štětín-Centrum ve Štětíně, XIII. Obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem 0000859711, DIČ: 8522666251, REGON: 387039893, se základním kapitálem: 800 000,00 PLN. Adresa pro doručování: al. Piastów 30, 71-064 Štětín, také označovaná jako: „IdoPayments“, jakožto národní platební instituce ve smyslu čl. 2 bod 16 zákona ze dne 19. srpna 2011 o platebních službách (Sbírka zákonů z roku 2020, bod 794, ve znění pozdějších předpisů) [dále jen „PUP“].
- Karta – platební karta vydaná v rámci systémů Visa nebo International či Mastercard International, která je podle předpisů těchto systémů oprávněna provádět transakce bez fyzické přítomnosti.
- Rychlé metody nakupování – nákupy provedené pomocí funkce Google Pay, Apple Pay nebo Express Checkout, které vám umožňují dokončit nákup jedním kliknutím na kartu produktu.
- Prodejní doklad - fiskální doklad, faktura s DPH nebo elektronický fiskální doklad (e-účtenka nebo elektronická faktura) ve formě PDF souboru, doručený na e-mailovou adresu Zákazníka.
§ 2. Obecná ustanovení
- Druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky:
- uzavírání online kupních smluv – v rozsahu Zboží prodávaného v Internetovém obchodě,
- pravidla pro registraci a používání účtu v rámci internetového obchodu,
- přidávání názorů, komentářů a hodnocení - zákazník může ke své objednávce přidat názor nebo komentář,
- zasílání e-mailů, ve kterých Prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby a přijetí objednávky k realizaci.
- Používání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že IT systém používaný Zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky:
- aktuální verze webových prohlížečů, např.:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- jakýkoli program pro prohlížení PDF souborů.
- aktuální verze webových prohlížečů, např.:
- Obsah zveřejněný na webových stránkách Internetového obchodu, včetně popisů Zboží a cen, představuje výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku.
- Prodávající zpřístupňuje tyto Obchodní podmínky spolu s jejich Dodatky prostřednictvím odkazu na domovské stránce před, během a po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku. Zákazník si je může stáhnout a vytisknout.
- Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu zpráv a dat v souvislosti s poskytovanými službami přijímá Internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající úrovni zabezpečení poskytovaných služeb, zejména opatření k zabránění neoprávněným osobám v získávání a úpravě osobních údajů přenášených prostřednictvím internetu.
§ 3. Příkazy
- Objednávky lze v internetovém obchodě zadávat prostřednictvím účtu nebo bez registrace. V takovém případě je vytvořen interní (technický) účet, který umožňuje prodávajícímu ukládat údaje související s objednávkou, které pak může zákazník použít k vytvoření účtu. Tento interní účet je uchováván do doby, než jsou data ze systému smazána, účet zablokován nebo dokud neuplyne zákonem stanovená doba uchovávání osobních údajů.
- Nákup se provádí vyplněním elektronického objednávkového formuláře dostupného na webových stránkách internetového obchodu nebo výběrem jedné z metod rychlého nákupu. V případě elektronického objednávkového formuláře se objednané Zboží vybírá jeho přidáním do nákupního košíku. Elektronický objednávkový formulář mimo jiné specifikuje, jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství si Zákazník přeje objednat na určené místo. Zákazník poté na základě zobrazených zpráv podnikne příslušné technické kroky.
- Poté, co Zákazník poskytne všechny potřebné informace, se zobrazí shrnutí odeslané objednávky. Shrnutí objednávky bude obsahovat informace týkající se: identifikačních údajů Prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceny objednaného Zboží, včetně nákladů na dopravu a dalších nákladů, pokud jsou relevantní, zvoleného způsobu platby, zvoleného způsobu doručení a dodací lhůty a nákladů.
- Pokud je předmětem smlouvy dodání digitálního obsahu nebo digitálních služeb, které nejsou zaznamenány na hmotném nosiči, nebo služeb poskytovaných elektronicky či na dálku, vyjadřuje Spotřebitel v dodatečném zaškrtávacím políčku požadovaném pro provedení objednávky a umístěném na Elektronickém objednávkovém formuláři následující souhlas: „Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy.“ Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlasu e-mailem.
- Pro odeslání objednávky je nutné uvést osobní údaje označené jako povinné v elektronickém objednávkovém formuláři, souhlasit s Obchodními podmínkami a odeslat objednávku stisknutím tlačítka „Objednat a zaplatit“.
- Odeslání elektronického objednávkového formuláře zákazníkem představuje závazné prohlášení o vůli uzavřít smlouvu o prodeji na dálku v souladu s ustanoveními těchto předpisů.
- Smlouva uzavřená na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem přijetí elektronického objednávkového formuláře Prodávajícím, což je potvrzeno zobrazením zprávy Kupujícímu potvrzující přijetí objednávky a uvedením jejího čísla.
- Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku obdrží Zákazník e-mailové potvrzení o zadané objednávce, které bude obsahovat: potvrzení o přijetí objednávky a konečné potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky a všeobecných obchodních podmínek uzavřené Smlouvy o prodeji na dálku (Obchodní podmínky internetového obchodu, včetně příloh 1 a 2), údaje o Prodávajícím, odpovědnost Prodávajícího za kvalitu služeb, informace o službách poskytovaných Prodávajícím po prodeji a postup a důsledky odstoupení od smlouvy. Pokyny k postupu a důsledkům odstoupení od smlouvy jsou uvedeny v Příloze 1.
- Dokud Prodávající nezačne zpracovávat objednávku:
- Zákazník může změnit svou objednávku pomocí technického řešení dostupného na stránce Elektronický objednávkový formulář a opakováním celého procesu objednávání. Změna objednávky se provede zadáním nové objednávky, která nahradí dříve zadanou objednávku. Případně bude platba zákazníka připsána k nové objednávce a v případě přeplatku bude vrácena na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
- Zákazník může zrušit svou objednávku výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce elektronického objednávkového formuláře.
- Pokud Zákazník zruší objednávku, Prodávající vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Vrácení peněz bude provedeno stejnou platební metodou, jakou Zákazník použil.
- Doba zpracování objednávky je od 1 do 10 pracovních dnů od data uzavření smlouvy.
§ 4. Platba
- Internetový obchod nabízí možnost platby předem. Odložená platba je možná v situacích individuálně dohodnutých s Prodejcem.
-
Platbu za zboží lze provést způsobem zvoleným při zadávání objednávky v elektronickém objednávkovém formuláři.
<br>
-
Aktuálně dostupné způsoby platby předem v Internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese https://euroobuv.cz/pol-payments.html .
<br>
- Po dokončení procesu nákupu vydá prodávající příslušný prodejní doklad.
§ 5. Dodání
- V elektronickém objednávkovém formuláři si Zákazník vybere způsob doručení výběrem požadované možnosti.
- Pokud si Zákazník Zboží nevyzvedne, a proto je Zboží vráceno Prodávajícímu, může Prodávající odstoupit od kupní smlouvy poté, co Zákazníka předem vyzve k jeho splnění prostřednictvím e-mailu uvedeného v procesu nákupu. Odstoupení od smlouvy se provádí doručením prohlášení Zákazníkovi e-mailem.
- V situaci uvedené v bodě 2 je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi platbu přijatou za Zboží zakoupené Zákazníkem.
- Aktuálně dostupné způsoby doručení v Internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese https://euroobuv.cz/pol-delivery.html .
§ 6. Odstoupení od smlouvy - elektronický formulář pro vrácení zboží
- Spotřebitel, který uzavřel smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 30 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
- Jednotliví podnikatelé mají rovněž právo odstoupit od smlouvy za podmínek uvedených v odstavcích 6 a 7 těchto předpisů. Pokud se v odstavcích 6 a 7 těchto předpisů odkazuje na spotřebitele, platí to i pro jednotlivé podnikatele.
- V případě odstoupení od smlouvy nese Spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
- Prohlášení spotřebitele musí jasně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, spotřebitel může zejména:
- použijte elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na webových stránkách Internetového obchodu: https://euroobuv.cz/returns-open.php .
- odstoupit od smlouvy pomocí formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou č. 2, a to zasláním na adresu sídla prodávajícího.
- Prodávající neprodleně potvrdí na Trvanlivém nosiči skutečnost, že doručil prohlášení o odstoupení od smlouvy podané způsobem uvedeným v bodech 1 a 2.
- Pro dodržení lhůty stačí zaslat prohlášení před jejím uplynutím.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
- u smlouvy, na jejímž základě Prodávající dodá věc a je povinen převést její vlastnictví - od okamžiku, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí strana, jiná než dopravce, převezme Zboží, a v případě smlouvy, která:
- zahrnuje řadu věcí, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech - od převzetí poslední věci, dávky nebo části;
- spočívá v pravidelném dodávání zboží po stanovenou dobu - od okamžiku převzetí první položky;
- u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.
- u smlouvy, na jejímž základě Prodávající dodá věc a je povinen převést její vlastnictví - od okamžiku, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí strana, jiná než dopravce, převezme Zboží, a v případě smlouvy, která:
- Formulář pro odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 těchto předpisů) a informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (příloha č. 1 těchto předpisů) jsou poskytovány v elektronické podobě.
- V případě odstoupení od smlouvy o dodání digitálního obsahu nebo digitální služby může prodávající zabránit spotřebiteli v dalším užívání digitálního obsahu nebo digitální služby, zejména tím, že spotřebiteli zabrání v přístupu k digitálnímu obsahu nebo digitální službě.
- V případě odstoupení od Smlouvy o dodání digitálního obsahu nebo digitální služby je Spotřebitel povinen přestat tento digitální obsah nebo digitální službu používat a zpřístupňovat je třetím stranám.
- Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v článku 38 zákona ze dne 30. května 2014 (Sbírka zákonů z roku 2019, položka 134) o právech spotřebitelů, včetně:
- za poskytnutí služeb, za které je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodávající službu v plném rozsahu splnil s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po poskytnutí služby Prodávajícím ztratí právo odstoupit od smlouvy, a toto přijal.
- u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž podnikatel nemá žádnou kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- jehož předmětem je nepřefabrikovaný předmět vyrobený dle specifikací spotřebitele nebo určený k uspokojení jeho individuálních potřeb;
- předmětem je věc dodaná v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po doručení;
- jejichž předmětem jsou zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodané v zapečetěném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání;
- u dodání Digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, za který je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodávající zahájil plnění s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po splnění plnění Prodávajícím ztratí Spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, a tuto skutečnost vzal na vědomí;
- předmětem je věc, která se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost, a předmětem jsou věci, které jsou vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;
- pro dodávky novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném;
- uzavřeno veřejnou dražbou;
- pro poskytování ubytovacích služeb jiných než pro bydlení, přepravu zboží, pronájem automobilů, catering, služby související s volným časem, zábavou, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud smlouva stanoví den nebo dobu poskytování služby;
- pokud předmětem služby jsou alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy, jejichž dodání může proběhnout až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech trhu, nad nimiž podnikatel nemá žádnou kontrolu;
§ 7. Důsledky odstoupení od smlouvy
- Prodávající do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy vrátí Spotřebiteli veškeré platby, které uhradil, včetně nákladů na doručení, a to odpovídající nejlevnějšímu způsobu doručení nabízenému Prodávajícím.
- Vrácení peněz bude provedeno stejnou platební metodou, jakou použil Spotřebitel.
- Pokud Spotřebitel použije k uplatnění práva na odstoupení od smlouvy elektronický formulář pro vrácení peněz, budou mu finanční prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet uvedený Spotřebitelem.
- Pokud Prodávající nenabídl, že si Zboží od Spotřebitele vyzvedne sám, může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud Spotřebitel nepředloží doklad o jeho zaslání zpět, podle toho, co nastane dříve.
- Prodávající může Spotřebiteli nabídnout vyzvednutí zboží. Pokud však Prodávající takovou nabídku neučiní, měl by Spotřebitel zboží Prodávajícímu (nebo osobě pověřené Prodávajícím k jeho vyzvednutí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. K dodržení lhůty stačí vrátit zboží před jejím uplynutím. Vrácené zboží by měl Spotřebitel zaslat na adresu sídla Prodávajícího. Pro vrácení zboží Prodávajícímu může Spotřebitel využít služby Smile.pl.
- Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho použití způsobem, který přesahuje rámec toho, co je nezbytné k určení povahy, vlastností a funkčnosti Zboží.
- Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je digitální obsah nebo digitální služba dodána za úhradu ceny a nesoulad digitálního obsahu nebo digitální služby se smlouvou je nepodstatný.
- Prodávající může požádat o vrácení fyzického nosiče, na kterém byl Digitální obsah dodán, do 14 dnů od doručení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel je povinen vrátit fyzický nosič neprodleně a na náklady Prodávajícího.
- Prodávající je povinen vrátit cenu pouze v části odpovídající Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, která je v rozporu se smlouvou, a Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, jejichž povinnost dodat zanikla v důsledku odstoupení od smlouvy.
§ 8. Stížnost
- Reklamaci týkající se vady Zboží nebo nesouladu Zboží s uzavřenou Smlouvou o prodeji na dálku lze podat:
- prostřednictvím elektronického formuláře pro podání stížnosti;
- písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo e-mailem na adresu info@euroobuv.cz.
- Reklamace by měla specifikovat vadu, kterou si Zákazník myslí, že Produkt má, nárok(y) vůči Prodejci a pokud je to možné, vadu(y) zdokumentovat a předložit doklad o koupi Produktu(ů) v Internetovém obchodě. Prodávající je povinen na reklamaci reagovat do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud Prodávající v této lhůtě neodpoví, reklamace se považuje za přijatou. Prodávající poskytne Zákazníkovi odpověď na reklamaci písemně nebo na Trvanlivém nosiči.
- Kroky, které musí Zákazník podniknout k podání reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu, jsou uvedeny v jednotlivých fázích Elektronického reklamačního formuláře.
- Pokud Prodávající uzná reklamaci za oprávněnou: náklady na výměnu, opravu, včetně nákladů na dopravu souvisejících s reklamací Zboží, hradí Prodávající.
- Prodávající odpovídá Spotřebiteli a fyzické osobě-podnikateli za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku za podmínek stanovených v zákoně ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.
- Prodávající odpovídá za jakýkoli nesoulad Zboží s Kupní smlouvou uzavřenou na dálku, který existuje v době dodání a projeví se do dvou let od této doby, pokud není doba spotřeby Zboží stanovená Prodávajícím delší.
- Prodávající opraví nebo vymění Zboží do 14 dnů od přijetí reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména poštovného, dopravy, práce a materiálu, hradí Prodávající.
- Spotřebitel poskytne Prodávajícímu Zboží, které je předmětem opravy nebo výměny. Prodávající si Zboží vyzvedne na vlastní náklady.
- Prodávající je povinen dodat Zboží bez vad a odpovídá Podnikateli za vady zakoupeného Zboží za podmínek stanovených v občanském zákoníku.
- Poskytování digitálního obsahu nebo digitálních služeb spotřebiteli nebo fyzické osobě-podnikateli probíhá v souladu se zásadami stanovenými v zákoně ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.
- Digitální obsah se považuje za doručený okamžikem, kdy je digitální obsah nebo prostředek, kterým lze digitální obsah zpřístupnit nebo stáhnout, zpřístupněn spotřebiteli nebo fyzickému či virtuálnímu zařízení, které si spotřebitel pro tento účel nezávisle zvolil, nebo okamžikem, kdy spotřebitel nebo takové zařízení k němu získal přístup.
- Digitální služba se považuje za poskytnutou, když k ní přistupuje Spotřebitel nebo fyzické či virtuální zařízení, které si Spotřebitel pro tento účel nezávisle zvolil.
- Prodávající uvede Digitální obsah nebo Digitální službu do souladu se Smlouvou do 21 dnů od okamžiku, kdy Spotřebitel informoval Prodávajícího o nesouladu, a to bez nepřiměřených obtíží pro Spotřebitele, s přihlédnutím k povaze obsahu a účelu, pro který je používán. Náklady na uvedení Digitálního obsahu nebo Digitální služby do souladu se Smlouvou hradí Prodávající.
§ 9. Názory
- Hodnocení týkající se zpracování objednávky nebo Produktu lze odeslat během návštěvy Internetového obchodu kliknutím na rozhraní umístěné vedle Produktu nebo kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu. Přidání recenze je dobrovolné a bezplatné. Zákazníci mohou odeslat recenzi pouze jednou na objednávku.
- V rámci výše uvedeného hodnocení může Zákazník udělit hodnocení hvězdičkami od 1 do 5 a přidat slovní komentář omezený na 65 535 znaků.
- Hodnocení jsou uložena a veřejně zobrazena na webových stránkách internetového obchodu a také na webových stránkách https://zaufaneopinie.smile.pl a https://trustedreviews.smile.pl .
- Prodejce ověřuje recenze pomocí e-mailové adresy použité v procesu nákupu daného Produktu. Recenze odeslaná osobou pomocí e-mailové adresy použité v procesu nákupu je na webových stránkách Obchodu označena jako „recenze potvrzena nákupem“. Jakákoli jiná recenze je označena jako „recenze nepotvrzena nákupem“.
- Prodejce může zveřejňovat názory na daný Produkt z jiných Internetových obchodů.
- Prodejce nemění Názor, pokud jde o obsah ani o udělené hvězdičky.
- Zákazník je výhradně a výhradně odpovědný za jakékoli komentáře uvedené v Recenzi. Prodávající je oprávněn Recenzi odstranit v souladu s ustanoveními zákona a těmito Obchodními podmínkami.
- Je zakázáno zveřejňovat obsah, který obsahuje nepravdivé, zavádějící, vulgární, agresivní, urážlivé nebo zjevně neslučitelné s dobrými mravy. Je také zakázáno zveřejňovat obsah, který je nezákonný, porušuje práva třetích stran nebo představuje nekalou soutěž.
- Zákazník se zavazuje, že nebude zveřejňovat obsah, který obsahuje odkazy na externí webové stránky propagačního nebo reklamního charakteru nebo který obsahuje osobní údaje třetích stran.
- Na výslovnou žádost Zákazníka může být obsah Názoru skryt před ostatními uživateli Obchodu, ale udělené hvězdičkové hodnocení se započítává do celkového hodnocení Obchodu a Produktu.
§ 10. Duševní vlastnictví
- Zákazník prohlašuje, že k Recenzím a komentářům, které zveřejnil, nemá žádná práva, včetně autorských práv nebo práv s nimi souvisejících, s výjimkou práva užívat Internetový obchod způsobem uvedeným v Obchodních podmínkách. Zákazník není oprávněn k žádnému nahrávání, reprodukci, sdílení, zveřejňování nebo šíření obsahu, pokud takové oprávnění nevyplývá ze zákonných ustanovení nebo Obchodních podmínek.
- Zákazník není oprávněn k jakémukoli zásahu do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování ani jiných prvků Internetového obchodu.
- Zveřejněním recenzí v internetovém obchodě, které představují díla ve smyslu zákona o autorském právu a právech souvisejících ze dne 4. února 1994, uděluje Zákazník Prodejci nevýhradní a bezplatnou licenci, časově a územně neomezenou, k užití těchto děl, spolu s právem udělit sublicenci, která zahrnuje zpřístupnění díla veřejnosti takovým způsobem, že k němu má přístup kdokoli na místě a v čase dle vlastního výběru (internet). Licence se uděluje pro všechny oblasti užití známé v době jejího udělení, zejména pro následující oblasti užití:
- v rozsahu záznamu a reprodukce díla jakoukoli technikou - zejména tiskovou, reprografickou, magnetickým záznamem, digitální, tj. s použitím jakýchkoli technik na jakémkoli audiovizuálním nebo vizuálním nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačových discích, v multimediálních sítích, včetně internetu a souvisejících online služeb, jakož i reprodukce, záznam, použití na internetu, reklama, reprodukce záznamů v elektronické podobě v paměti počítače a v interních i externích sítích,
- užití díla jako celku nebo jeho části, nebo jakýchkoli jeho prvků s možností úprav vyplývající z povahy daného internetového média - ve všech publikacích, zejména online, digitálních, v bulletinech a informacích, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly nebo jejich částmi; užití jako celku nebo jeho části pro propagační a reklamní účely, zejména ve formě audiovizuální, zvukové a mediální reklamy.
- v rámci obchodu s originálem nebo rozmnoženinami, na kterých bylo dílo zaznamenáno - uvedení do obchodu, půjčování, pronájem originálu nebo rozmnoženin,
- v rámci šíření díla jiným způsobem, než je uvedeno výše - veřejné provedení, výstava, vystavení, reprodukce, vysílání a opětovné vysílání, jakož i zpřístupnění díla veřejnosti takovým způsobem, aby k němu měl každý přístup na místě a v čase dle vlastního výběru,
- užívání děl pro propagační a marketingové účely;
- Smazání Účtu Zákazníkem nebo Vyjádření v souladu s oddílem 9, bodem 8, nemá vliv na platnost výše uvedené licence.
§ 11. Pravidla pro prodej v modelu předplatného
- Prodávající může Zákazníkovi poskytnout elektronickou službu ve formě Předplatného.
- Předplatné umožňuje opakované doručování vybraných Produktů v intervalech stanovených Zákazníkem, bez nutnosti zadávat další objednávky až do vypršení Předplatného. Platba za Předplatné se provádí výhradně prostřednictvím mechanismu opakovaných plateb a pouze prostřednictvím jedné Karty.
- Odpojením karty od předplatného se předplatné ukončí.
- Transakce opakovaných plateb budou zpracovány až po registraci držitele karty na webových stránkách provozovatele (nebo u subjektu, jehož prostřednictvím provozovatel transakce zpracovává). Registrace slouží k ověření, že zákazník požadující opakovanou platbu je oprávněným držitelem karty, z níž bude poplatek stržen. Před registrací karty na transakčních webových stránkách musí zákazník souhlasit s pravidelným výběrem poplatků aktivací služby opakovaných plateb. Tento souhlas je uložen na webových stránkách provozovatele.
- Zákazník si vytvoří Předplatné výběrem této formy nákupu v elektronickém objednávkovém formuláři. Potvrzení o vytvoření Předplatného je neprodleně zasláno na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou při zadání první Objednávky Předplatného.
- Zákazník spravuje Předplatné prostřednictvím Účtu dle dostupných možností.
- Předplatné je na dobu neurčitou.
- Prodávající zašle Zákazníkovi e-mail s informací o vytvoření Objednávky předplatného, v němž uvede její předmět, množství, cenu, datum provedení a datum plánovaného odepsání finančních prostředků z Karty - nejpozději 3 dny před odepsáním finančních prostředků z Karty.
-
Zákazník může Předplatné kdykoli ukončit. Ukončení Předplatného ze strany Zákazníka představuje odvolání souhlasu s dalšími poplatky v rámci Opakovaných plateb. V tomto případě nebude vytvořena žádná další Objednávka Předplatného.
a). K ukončení Předplatného dochází výběrem možnosti „Ukončit Předplatné“ Zákazníkem v nastavení Předplatného, které je dostupné po přihlášení k Zákaznickému účtu.
b). Zákazník může Předplatné ukončit také kontaktováním Podpory Obchodu e-mailem na adrese info@euroobuv.cz. - Prodejce se může rozhodnout ukončit nabídku Předplatného.
- Změny Předplatného, včetně změn ceny Předplatného, se provádějí pouze s předchozím výslovným souhlasem Zákazníka.
- Pokud se pokus o stržení platby z Karty nezdaří, bude Zákazník e-mailem informován, že platbu nelze provést. Mezi možné důvody neúspěšného provedení platby patří: nedostatek finančních prostředků na Kartě, vypršení platnosti Karty nebo technické problémy.
- Nemožnost vybrat finanční prostředky z Karty bude mít za následek zrušení Objednávky předplatného.
- Objednávka předplatného bude vyřízena až po úspěšném odečtení finančních prostředků z karty.
§ 12. Závěrečná ustanovení
- Tyto Podmínky použití jsou účinné od 1. července 2009.
- Pokud je jakékoli ustanovení těchto Podmínek změněno nebo zrušeno rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu, zbývající ustanovení zůstávají v platnosti a jsou závazná pro Prodávajícího i Zákazníka.
- Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto Obchodních podmínek. Všechny smlouvy uzavřené před datem účinnosti nových Obchodních podmínek budou provedeny na základě Obchodních podmínek platných v den uzavření smlouvy.
- Rozhodným právem pro všechny spory týkající se těchto Obchodních podmínek je polské právo. Takové spory budou řešeny příslušným obecným soudem. Zákazníci, kteří jsou spotřebiteli, mohou také využít mimosoudní postupy pro vyřizování stížností a nápravu. Veškeré informace týkající se mimosoudních postupů pro vyřizování stížností a nápravu naleznete na webových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů na adrese www.uokik.gov.pl. Upozorňujeme, že tyto postupy jsou dobrovolné a vyžadují souhlas obou stran.
§ 13. Příloha 1 - Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
-
Právo na odstoupení od smlouvy za následujících podmínek se vztahuje na spotřebitele a fyzické osoby podnikající v rámci podnikání.
Máte právo od této smlouvy odstoupit do 30 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení uplyne po 30 dnech:
- v případě kupní smlouvy ode dne, kdy jste zboží nabyli vy nebo kdy třetí strana, jiná než dopravce a vámi určená, nabyla zboží;
- v případě smlouvy vyžadující převod vlastnictví k více položkám, které jsou dodávány odděleně, ode dne, kdy jste nabyli držení poslední položky, nebo kdy třetí strana jiná než dopravce a vámi určená nabyla držení poslední položky;
- v případě smlouvy vyžadující převod vlastnictví zboží dodávaného po částech nebo v dávkách, ode dne, kdy jste nabyli držení poslední dávky nebo části, nebo kdy třetí strana jiná než dopravce a vámi určená nabyla držení poslední dávky nebo části;
- v případě smluv o pravidelných dodávkách zboží po určitou dobu ode dne, kdy jste nabyli držení první položky nebo kdy třetí strana jiná než dopravce a vámi určená nabyla držení první položky;
- v případě smluv, jejichž předmětem je poskytování služeb nebo digitálního obsahu, které nejsou dodávány na hmotném nosiči - ode dne uzavření smlouvy.
- Chcete-li uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás, tj.: PPHU UNIVERSUM GRZEGORZ CHRZĄSTEK, Hanny Malewska 2, 42-200 Częstochowa, tel. , info@euroobuv.cz, informovat o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).
- Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to povinné.
- Můžete také vyplnit elektronický formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu: https://euroobuv.cz/returns-open.php . Pokud tuto možnost využijete, neprodleně vám zašleme potvrzení o přijetí vašeho odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči.
- Abyste dodrželi lhůtu pro odstoupení od smlouvy, stačí, když před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy zašlete informaci týkající se uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy.
- Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme vám neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí odstoupit od této smlouvy, všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na doručení (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vaší volby jiného způsobu doručení než nejlevnějšího standardního doručení, které nabízíme). Vrácení peněz provedeme stejným způsobem platby, jaký jste použili při původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak.
- V případě smluv vyžadujících převod vlastnictví zboží, u kterých jsme nenabídli vyzvednutí zboží v případě odstoupení od smlouvy, musíme vrácení peněz zadržet, dokud zboží neobdržíme nebo dokud neobdržíme doklad o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
- Vrácené zboží prosím zašlete neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy, na následující adresu: PPHU UNIVERSUM GRZEGORZ CHRZĄSTEK, Hanny Malewska 2, 42-200 Częstochowa. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud zboží zašlete zpět před uplynutím 14denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží hradíte vy.
- Vzhledem k hmotnosti a rozměrům Zboží může být v případě odstoupení od smlouvy vrácení Zboží spojeno s vyššími náklady než standardní poštovní doručení. Pokud si přejete využít kurýrní služby, může být nutné zaslat zboží na paletě, což je dražší než standardní poštovní doručení.